Prijeđi na glavni sadržaj

Datum stupanja na snagu: 29.5.2024.
Zadnje ažurirano: 25.9.2024.

O ovim uvjetima dostave

Ovi načini dostave definiraju postupak isporuke robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je ELEKTRONIKHR društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i savjetovanje. Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, Revolutom, internet bankarstvom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI), kriptovalutama i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Uvjeti dostave

Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom u trajanju od 7 – 35 radnih dana. Ukoliko su proizvodi odmah na raspolaganju, isporuka će biti izvršena u roku 48h po primitku narudžbe. Kupac će o načinu dostave biti obaviješten u trenutku naručivanja robe elektronskim putem. Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će Kupca obavijestiti (elektronskim ili telefonskim putem) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, Prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 7 dana otkada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za zatezne kamate. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Za ovdje navedene lokacije: MLJET, DUGI OTOK, ŠOLTA, ILOVIK, IST, KAPRIJE, KOLOČEP, LASTOVO, LOPUD, MOLAT, OLIB, PREMUD, PRVIĆ, RAVA, SALI, SESTRUNJ, SILBA, ŠIPAN, UNIJEVELI IŽ, rokovi isporuke mogu biti od 3 do 6 dana dulji nego uobičajeno.

Proizvodi se isporučuju:

  • kurirskom službom (GLS Croatia, Mail Boxes Etc, DPD Croatia, UPS Croatia, FedEx Croatia, Hrvatska Pošta…) – na navedenu adresu.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.

Fleksibilna dostava (Kartično plaćanje / Internet bankarstvo / Pošta / Banka / FINA / Kriptovalute)

Usluga sadrži SMS i/ili e-mail obavijest primatelju o vremenu isporuke paketa i adresu dostave. Druga e-mail ili SMS poruku stiže ujutro na dan dostave i sadrži sa 3-satni vremenski interval isporuke.

Fleksibilna dostava (Pouzeće [GLS Croatia])

Usluga sadrži SMS i/ili e-mail obavijest primatelju o vremenu isporuke paketa, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Druga e-mail ili SMS poruku stiže ujutro na dan dostave i sadrži sa 3-satni vremenski interval isporuke. U slučaju neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti:

  1. Dostava u novom terminu,
  2. Dostava na drugu adresu,
  3. Davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu bez potpisa primatelja,
  4. Osobno preuzimanje paketa u najbližem GLS Croatia područnom skladištu (depo-u), Paketomatu ili PaketShopu,
  5. Odbijanje preuzimanja paketa.

Za pakete u međunarodnom prometu u cijenu usluge uključena je samo obavijest e-pošte.

Otoci i udaljena mjesta s ograničenom dostavom (GLS Croatia)

Kurirska služba GLS Croatia ima različite uvjete dostave za područje Republike Hrvatske.

Na određene otoke i udaljena mjesta dostava nije moguće ili je dostava moguća samo do najbližeg kurirskog terminala.

Za navedena mjesta i otoke postoji mogućnost odstupanja očekivanog datuma dostave koje je Kupcu vidljivo prilikom kreiranja narudžbe i stvarnog datuma dostave.

Posebna dostavna područja GLS Croatia kurirske službe Kupac može provjeriti u nastavku:

GLS Croatia posebna dostavna područja

* Vlastitim vozilima dostavljamo na: Krk, Cres, Lošinj, Rab, Murter, Korčulu, Vir, Pag, Hvar, Brač, Vis, Pašman i Ugljan.

Za pakete izvan dostavnog područja (poštanski brojevi iz GLS Croatia zone 2) koji se dostavljaju preko GLS Croatia partnera vrijede slijedeća ograničenja:

  • maksimalna težina: 10kg
  • maksimalna duljina: 1,5m
  • maksimalni obujam: 3m (3m = 2x visina + 2x širina + 1x duljina)
  • tranzitno vrijeme: 48 – 168h
  • aktivacija dodatnih usluga osim pouzeća nije moguća

Za sve dodatne informacije o metodama dostave za ograničene poštanske brojeve, Kupac može poslati upit putem kontakt obrasca.

Odbijanje preuzimanja pošiljke

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, Prodavatelj može teretiti Kupca za troškove odlazne i povratne dostave, te trajno onemogućiti korištenje internet trgovine ili nekih njegovih opcija.

Trošak dostave

Dostava na adresu (GLS Croatia, Mail Boxes Etc, DPD Croatia, UPS Croatia, FedEx Croatia, Hrvatska Pošta)

Poštarina za sve narudžbe iznosi 0,00€. Sav trošak poštarine i manipulacije proizvodima snosi Prodavatelj.

Za sve dodatne informacije o cijenama dostave za područja van Europske Unije (EU), Kupac može poslati upit putem kontakt obrasca.