Prijeđi na glavni sadržaj

Datum stupanja na snagu: 23.5.2023.
Zadnje ažurirano: 26.9.2023.

O ovim uvjetima dostave

Ovi načini dostave definiraju postupak isporuke robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je ELEKTRONIKHR, obrt za trgovinu i savjetovanje. Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, internet bankarstvom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI), kriptovalutama i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Uvjeti dostave

Dostava robe vrši se ekspresnom dostavom u trajanju od 7 – 35 radnih dana. Ukoliko su proizvodi odmah na raspolaganju, isporuka će biti izvršena u roku 48h po primitku narudžbe. Korisnik će o načinu dostave biti obaviješten u trenutku naručivanja robe (elektronskim ili telefonskim putem ovisno o načinu kupnje za kojega se kupac odluči). Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac najkasnije u roku od 7 dana otkada je nastupilo zakašnjenje, uvećano za zatezne kamate. Kupac je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Za ovdje navedene lokacije: MLJET, DUGI OTOK, ŠOLTA, ILOVIK, IST, KAPRIJE, KOLOČEP, LASTOVO, LOPUD, MOLAT, OLIB, PREMUD, PRVIĆ, RAVA, SALI, SESTRUNJ, SILBA, ŠIPAN, UNIJEVELI IŽ, rokovi isporuke mogu biti od 3 do 6 dana dulji nego uobičajeno.

Proizvodi se isporučuju:

  • kurirskom službom (Overseas Express, GLS Croatia, DPD Croatia, UPS Croatia, Hrvatska Pošta…) – na navedenu adresu.

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka u dostavi.

Fleksibilna dostava (Kartično plaćanje / Internet bankarstvo / pošta / banka / FINA / Kriptovalute)

Usluga sadrži SMS i/ili e-mail obavijest primatelju o vremenu isporuke paketa i adresu dostave. Druga e-mail ili SMS poruku stiže ujutro na dan dostave i sadrži sa 3-satni vremenski interval isporuke.

Fleksibilna dostava (Pouzeće [GLS])

Usluga sadrži SMS i/ili e-mail obavijest primatelju o vremenu isporuke paketa, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Druga e-mail ili SMS poruku stiže ujutro na dan dostave i sadrži sa 3-satni vremenski interval isporuke. U slučaju neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti:

  1. Dostava u novom terminu,
  2. Dostava na drugu adresu,
  3. Davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu bez potpisa primatelja,
  4. Osobno preuzimanje paketa u najbližem GLS područnom skladištu (depo-u), Paketomatu ili PaketShopu,
  5. Odbijanje preuzimanja paketa.

Za pakete u međunarodnom prometu u cijenu usluge uključena je samo obavijest e-pošte.

Fleksibilna dostava (Pouzeće [Overseas Express])

Usluga sadrži SMS i/ili e-mail obavijest primatelju o vremenu isporuke paketa, adresu dostave i eventualni iznos pouzeća. Druga e-mail ili SMS poruku stiže ujutro na dan dostave i sadrži sa 3-satni vremenski interval isporuke. U slučaju neuspjelog pokušaja dostave primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti:

  1. Dostava u novom terminu,
  2. Dostava na drugu adresu,
  3. Davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu bez potpisa primatelja,
  4. Osobno preuzimanje paketa u najbližem Paketomatu ili Overseas Shopu,
  5. Odbijanje preuzimanja paketa.

Za pakete u međunarodnom prometu u cijenu usluge uključena je samo obavijest e-pošte.

Odbijanje preuzimanja pošiljke

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, možemo teretiti Kupca za troškove odlazne i povratne dostave, te trajno onemogućiti korištenje našeg web shopa ili nekih njegovih opcija.

Trošak dostave

Dostava na adresu (Overseas Express, GLS Croatia, DPD Croatia, UPS Croatia, Hrvatska Pošta)

Poštarina za sve narudžbe iznosi 0,00 €. Sav trošak poštarine i manipulacije proizvodima snosi Prodavatelj.

Za informacije o cijenama dostave za područja van Europske Unije (EU), kupac može poslati upit putem kontakt obrasca.