Prijeđi na glavni sadržaj

Tko smo mi?

Elektronik HR mala je lokalna tvrtka koja se bavi online prodajom elektronike i električnih bicikala unutar EU tržišta.

Smještena u Hrvatskoj (Zagreb), naša tvrtka nudi širok spektar visokokvalitetnih elektroničkih uređaja i električnih bicikala po pristupačnim cijenama.

Osiguravamo vrhunsku uslugu i podršku našim kupcima, a naša strast za tehnologijom odražava se u svakom aspektu našeg poslovanja.

Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Možete nas kontaktirati putem WhatsAppa ili putem adrese e-pošte.

Dodatno, imamo cijelu stranicu posvećenu baš tome: Kontakt

Koje je radno vrijeme i imate li fizičku trgovinu?

Fizičku trgovinu nemamo, ali ju planiramo otvoriti u dogledno vrijeme.

Radno vrijeme korisničke podrške je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00 sati te subotom od 9:00 do 14:00 sati.

Radno vrijeme internet trgovine je od ponedjeljka do nedjelje od 00:00 do 24:00 sati.

Kako se mogu registrirati?

Registrirati se možete:

  1. Klikom na ikonu osobe u glavnoj navigaciji nakon čega slijedite upute za registraciju,
  2. Ispunjavanjem polja na stranici blagajne.

Koje su prednosti registracije?

Dodatne pogodnosti i prednosti registracije su:

  1. Mogućnost praćenja povijesti i statusa svojih narudžbi.
  2. Online pristup poklon bonovima.
  3. Online pristup virtualnim preuzimanjima.
  4. Mogućnost pregleda i promjene adresa(e).
  5. Promjenu ili dodavanje metoda plaćanja.
  6. Pregled detalja korisničkog računa.
  7. Pristup nadzornoj ploči korisničkog računa.
  8. Online pristup listi čekanja za proizvod(e).

Sve te opcije su dostupne na jednom mjestu unutar vašeg profila.

Kako se prijaviti na newsletter?

Da biste se prijavili na naš newsletter, slijedite ove korake:

  1. Posjetite naslovnicu naše internet trgovine.
  2. Potražite formu za prijavu na newsletter u donjem dijelu stranice.
  3. Unesite svoje ime i adresu e-pošte u predviđena polja.
  4. Kliknite na gumb “Prijava” koji označava akciju prijave na newsletter.

Nakon uspješne prijave:

  1. Počet ćete primati naše redovite newslettere s najnovijim informacijama, promocijama, sniženjima i ekskluzivnim ponudama.
  2. Dobit ćete promotivni kod za popust.
  3. Ako se u bilo kojem trenutku odlučite odjaviti s newslettera, opcija odjave dostupna je pri dnu svakog newslettera.

Mogu li ugasiti svoj korisnički račun?

Za gašenje korisničkog računa, molimo obratite se našoj korisničkoj podršci putem kontakt obrasca.

Što se događa nakon što izvršim narudžbu?

Nakon što izvršite narudžbu, provodimo sljedeće korake:

  1. Rezervacija proizvoda: Prvo rezerviramo proizvode koje ste naručili kako bismo osigurali njihovu dostupnost.
  2. Obrada narudžbe: Naši kolege u skladištu obrađuju vašu narudžbu. Pripremaju proizvode za isporuku, pažljivo ih pakirajući i provjeravajući točnost svih stavki.
  3. Predaja dostavnoj službi: Nakon obrade u skladištu, proizvodi će biti predani dostavnoj službi koja će se pobrinuti za dostavu na vašu adresu.

Bit ćete obaviješteni putem e-pošte o statusu narudžbe, uključujući potvrdu narudžbe, obavijest o obradi narudžbe i slanje proizvoda. Također ćemo pružiti relevantne informacije o praćenju pošiljke kako biste mogli pratiti njezin napredak. Ako se pojave bilo kakve promjene ili problemi tijekom procesa, obavijestit ćemo vas putem e-pošte i pružiti potrebnu podršku.

Važno je napomenuti da se točan vremenski raspored isporuke može razlikovati ovisno o dostupnosti proizvoda, odabranom načinu dostave i mjestu dostave. Stoga je važno pratiti informacije o statusu narudžbe i praćenju pošiljke.

Kako mogu izvršiti narudžbu?

Narudžbu možete izvršiti putem naše internet trgovine dodavanjem proizvoda u košaricu i slijedeći korake za plaćanje.

Mogu li otkazati ili promijeniti narudžbu?

Da, narudžbu možete otkazati ili promijeniti samo ako nas kontaktirate prije nego što je narudžba otpremljena.

Mogu li naručiti preko telefona ili maila?

Ne primamo narudžbe putem telefona ili maila.

Ukoliko dobijemo takav zahtjev, uputiti ćemo vas u pravom smjeru za uspješno izvršavanje narudžbe.

Mogu li rezervirati proizvod?

Proizvodi se ne mogu rezervirati.

Koji je maksimalan iznos narudžbe?

Maksimalan iznos narudžbe nije ograničen.

Međutim, ovisno o odabranom načinu plaćanja, proizvodima koje kupujete i vašoj povijesti kupovine na našoj stranici, moguće je da ćemo za veće iznose narudžbi tražiti da ispunite dodatne uvjete prije nego što krenemo u proces isporuke. Ovaj postupak može uključivati provjeru identiteta, dodatne potvrde ili zahtjeve za plaćanje unaprijed.

Ove mjere imaju svrhu osigurati zaštitu svih naših korisnika i osigurati pouzdanost i zaštitu transakcija.

Može li se moja adresa za dostavu razlikovati od adrese računa?

Adresa za dostavu može se razlikovati od adrese na računu. Nije obavezno da adresa za račun i adresa za isporuku budu iste.

Prilikom izrade narudžbe, možete unijeti željenu adresu za dostavu koja se razlikuje od adrese na vašem računu.

Važno je samo osigurati da točno navedete obje adrese kako bismo mogli bez problema isporučiti proizvode na željenu lokaciju.

Imajte na umu da pravilno navedene adrese pomažu u izbjegavanju kašnjenja ili problema s isporukom.

Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica u vezi s unosom adresa, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt obrasca.

Kako mogu dobiti kupon kod?

Pretplata na newsletter: Preporučujemo da se pretplatite na naš newsletter putem e-pošte. Tako ćete redovito primati obavijesti o promocijama, sniženjima i ekskluzivnim ponudama, uključujući kupon kodove koje možete iskoristiti prilikom kupovine.

Važno je napomenuti:

  • Dostupnost kupon kodova može varirati ovisno o trenutnoj ponudi i promocijama.
  • Redovito pregledavajte našu web stranicu i pretplatite se na newsletter kako biste bili u toku s najnovijim promocijama i mogućnostima dobivanja kupon kodova.

Kako iskoristiti kupon kod za popust?

  1. Kupon kod za popust se obračunava nakon što ste sve proizvode dodali u košaricu te krenete u proces kupnje.
  2. Nakon liste proizvoda u košarici nalazi se polje za upis koda.
  3. U predviđeno polje upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kupon“.
  4. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na odabir dostave.

Napomene / pitanja:

  • Kupon kod nije moguće zamijeniti za novac
  • Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite putem kontakt obrasca.

Mogu li moj poklon bon isplatiti u gotovini?

Poklon bonove nije moguće isplatiti u gotovini. Poklon bonovi se koriste kao sredstvo za popust ili pogodnosti prilikom kupovine proizvoda. Možete ih iskoristiti za ostvarivanje određenog iznosa ili postotka popusta pri plaćanju vaše narudžbe.

Molimo vas da pažljivo proučite uvjete korištenja poklon bona koje ste dobili, kako biste bili potpuno sigurni u način i uvjete njegove upotrebe.

Mogu li iskoristiti poklon bon naknadno, nakon narudžbe?

Nije moguće naknadno iskoristiti poklon bon za već izvršenu narudžbu.

Poklon bonovi se primjenjuju tijekom procesa izrade narudžbe, a nakon što je narudžba izvršena, promjene u cijeni ili primjena bona nije moguća.

Međutim, ako želite iskoristiti bon na svoju narudžbu, možete zatražiti storniranje već kreirane narudžbe te kreirati novu.

Obratite se našoj korisničkoj podršci puitem kontakt obrasca kako biste zatražili storniranje narudžbe i dobili dodatne informacije o tome kako možete iskoristiti bon na novoj narudžbi.

Koje načine plaćanja prihvaćate?

Imamo dostupnih nekoliko načina plaćanja:

  • Kreditnim / debitnim karticama: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners i Discover — samo jednokratna plaćanja.
  • Link / GooglePay / ApplePay: Ekspresna naplata preko Link-a (by Stripe), GooglePay-a i ApplePay-a.
  • PayPal: Plati raznim načinima plaćanja putem PayPal-a. Popis podržanih načina po državama
  • Uplatom na žiro račun (Internet bankarstvo / pošta / banka / FINA): Plaćanje se vrši putem uplate na naš bankovni račun. Nakon što je narudžba izvršena, dobit ćete sve potrebne informacije za uplatu.
  • Kriptovalutama – PayCek: – Plaćanje kriptovalutama u suradnji s domaćim poduzećem Electrocoin.
  • Pouzećem: Gotovinsko plaćanje pri preuzimanju pošiljke od kurirske službe. Dostupno samo za Hrvatsku i Sloveniju.

Važno je napomenuti da dostupnost određenih načina plaćanja može varirati ovisno o odabranom proizvodu. Detaljnije informacije o načinima plaćanja dostupne su na stranici: Načini plaćanja.

Je li sigurno plaćati na vašoj internetskoj trgovini?

Da, naša internet trgovina koristi SSL enkripciju kako bi osigurala sigurnost vaših podataka tijekom plaćanja.

Kojim karticama se može platiti?

Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners i Discover — samo jednokratna plaćanja.

Mogu li platiti na rate?

(Samo PayPal)

Plaćanje na rate podržano je za sljedeće države:

  • Francuska
  • Njemačka
  • Italija
  • Španjolska

Postoji li limit kod plaćanja pouzećem?

Da, limit koji smo postavili kod plaćanja pouzećem iznosi 2.497,00 € i odnosi se na svaku narudžbu zasebno.

Mogu li dobiti račun za tvrtku?

Račun za tvrtku moguće je dobiti za sve proizvode koji se na našoj internetskoj trgovini.

Na stranici detalja nekih proizvoda, pod dodatnim informacijama iskazana je napomena koja se odnosi na detalje vezane uz poseban postupak oporezivanja marže.

Napomena glasi: “Račun se izdaje prema posebnom postupku oporezivanja marže sukladno čl. 95. st. 4. Zakona o porezu na dodanu vrijednost ( NN, br. 73/13 ). PDV je sadržan u cijeni, a obračunava se na ostvarenu maržu.”

Pravni subjekti:

  • Iznos u trošak – Da
  • Odbitak PDV-a – Ne

Kako da zatražim račun za tvrtku?

Na koraku “Podaci za plaćanje”, pod odjeljkom “Pravne osobe -> Trebaš račun za tvrtku?”, kliknite na „Da“ te unesete tražene podatke.

Kada izvršite narudžbu, na adresu e-pošte ćete primiti račun za tvrtku.

Moram li poslati potvrdu o plaćanju?

Ukoliko ste naveli ispravnu referencu / napomenu prilikom uplate, nije potrebno slanje potvrde o plaćanju. Naše računovodstvo kontinuirano zaprima i knjiži uplate naših kupaca, a vaša narudžba ide u daljnju obradu čim je uplata evidentirana.

U slučaju da je potrebno dodatno provjeriti plaćanje ili prikupiti dodatne informacije, kontaktirat će vas kolege iz korisničke podrške.

Imam li kakve dodatne troškove?

Za proizvode iz kategorije električni bicikli za koje je odabran način plaćanja pouzećem (HR i SLO), primjenjuje se dodatna naknada za glomazni paket.

Naknada iznosi 50,97 € (HR) ili 70,97 € (SLO) i dodaje se na svaki pojedinačni električni bicikl u narudžbi. Ova naknada je fiksna i mijenja se ovisno o broju električni bicikala u narudžbi.

Ova naknada nam omogućuje da osiguramo sigurnu i kvalitetnu dostavu glomaznih proizvoda poput električnih bicikala.

Za sve dodatne informacije o naknadi za glomazni paket, možete poslati upit putem kontakt obrasca.

Na svim proizvodima za koje je odabran način plaćanja PayPal-om, primjenjuje se dodatna naknada koja iznosi 3%.

Naknada se dodaje na ukupnu cijenu proizvoda prije obračuna PDV-a.

Ova naknada omogućuje Prodavatelju da osigura konkurentnu cijenu uz djelomičnu naknadu svojih troškova.

Za sve dodatne informacije o PayPal naknadi, Kupac može poslati upit putem kontakt obrasca.

Koliki su troškovi dostave?

Poštarina za sve narudžbe iznosi 0,00 €. Sav trošak poštarine i manipulacije proizvodima snosimo mi 🙂

Koji su načini dostave dostupni?

Nudimo standardnu dostavu sa e-mail / SMS obavijestima.

Koliko traje dostava?

Vrijeme dostave ovisi o proizvodu, lokaciji i načinu plaćanja.

Na glavnoj stranici trgovine, stranici svakog proizvoda, stranici košarice i stranici blagajne, vidljivo je očekivano vrijeme dostave.

Mogu li odabrati dostavnu službu?

Ne nudimo izbor odabiranja dostavne službe.

Mogu li promijeniti adresu dostave?

U SMS / e-mail obavijesti dostave paketa, imate mogućnost dostave na drugu adresu.

Mogu li dogovoriti termin dostave?

U SMS / e-mail obavijesti dostave paketa, imate mogućnost promijeniti termin dostave.

Mogu li proizvod sam preuzeti?

Ne nudimo uslugu osobnog preuzimanja.

Što ako odbijem preuzimanje paketa?

U slučaju odbijanja preuzimanja uredno poslane narudžbe, možemo vas teretiti za troškove odlazne i povratne dostave, te trajno onemogućiti korištenje internet trgovine ili nekih njegovih opcija.

Vršite li isporuku u inozemstvo?

Isporuku vršimo na području cijele Europske Unije i u slijedećim zemljama izvan Europske Unije:

  • Bosna i Hercegovina
  • Srbija
  • Crna Gora
  • Sjeverna Makedonija
  • Albanija

Kako mogu vratiti proizvod?

Proizvod možete vratiti u roku od 14 dana od primitka narudžbe, pod uvjetom da je neotvoren i u originalnom pakiranju.

Za dodatne informacije, kontaktirajte našu korisničku podršku putem kontakt obrasca.

Što ako je proizvod oštećen ili neispravan?

Ako je proizvod oštećen ili neispravan, kontaktirajte nas odmah i dogovorit ćemo zamjenu ili povrat novca.

Mogu li zamijeniti proizvod?

Zamjene nisu moguće. Ako svoj proizvod želite zamijeniti, morate vratiti proizvod i izvršiti novu narudžbu.

Kojim putem ću dobiti povrat uplaćenog novca?

Povrat novca se vrši na isti način na koji je zaprimljena uplata.

Ako je narudžba plaćena gotovinom pri preuzimanju, povrat će biti izvršen na vaš IBAN.

Povrat novca će biti izvršen nakon što zaprimimo proizvod za koji vršimo povrat sredstava.

Na koju adresu šaljem povrat proizvoda?

Povrat robe vršite na adresu: ELEKTRONIKHR d.o.o., Ulica Bartola Kašića 55, 10360 Sesvete.

Napominjemo, proizvod mora biti neoštećen, u originalnom pakiranju, sa svim pratećim dijelovima i dokumentacijom.

Povrat je moguć u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda.

Koliko traje garancija na proizvode?

Garancija na proizvode traje od 1 do 2 godine, ovisno o proizvođaču i vrsti proizvoda.

Garancija se može razlikovati po određenim dijelovima proizvoda.

Detalje možete pronaći na stranici samog proizvoda.

Kako mogu ostvariti pravo na servis pod garancijom?

Kontaktirajte našu korisničku podršku s informacijama o proizvodu i problemu, te ćemo vam pružiti upute za servis.

Kako mogu saznati više o proizvodu?

Detaljne informacije o proizvodu možete pronaći na stranici samog proizvoda.

Ako imate dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt obrasca.

Što kada je proizvod dostupan uz prednarudžbu?

Proizvodi označeni kao dostupni uz prednarudžbu trenutno nisu na skladištu dobavljača te se čeka na njihov dolazak i ponovnu dostupnost.

Kod takvih proizvoda, nakon odabiranja svih opcija, stoji očekivani datum dostave.

Mogu li dobiti obavijest kad proizvod postane dostupan?

Da, možete se prijaviti za obavijesti putem e-pošte na stranici proizvoda koji trenutno nije dostupan.

Kod nekih proizvoda, ova obavijest se pojavljuje nakon odabiranja svih opcija.